Monitory reklamowe do witryn sklepowych

witryna sklepowa

Ekran reklamowy umieszczony w witrynie sklepowej to najlepszy sposób prezentowania wszelkiego rodzaju treści. Dzięki nim możliwa jest prezentacja dowolnego rodzaju treści tj. reklamy, promocje czy informacje produktowe w dowolnym czasie. To jednak nie jedyny powód, dla którego ekrany umieszczane są w witrynach sklepowych oraz obiektach usługowych.

Dlaczego warto?

Monitory reklamowe posiadają kilka ogromnych zalet. Według badań statystycznych treść wyświetlana na ekranach cyfrowych dociera nawet do 400% odbiorców aniżeli ta sama treść prezentowana w sposób statyczny. Co ważne wskaźnik zapamiętania treści na ekranie cyfrowym jest również znacznie wyższy, sięgając niekiedy nawet poziomu 83%.

Monitory reklamowe pomagają zatem budować rozpoznawalność marki, a reklamowe produkty lub usługi są lepiej zapamiętywane przez potencjalnych klientów.

Monitory reklamowe umożliwiają firmom również dowolną i szybką zmianę lub dostosowanie treści do aktualnych potrzeb. Jest to szczególnie istotne w podczas organizowania, krótkich akcji promocyjnych.

Oprócz korzyści związanych z emisją informacji, wyświetlacz cyfromy jest również znacznym ułatwieniem w zakresie aranżacji witryny sklepowej. Wyświetlaną treść można w łatwy sposób dostosować do bieżącej pory roku czy okresu świątecznego. Znacznym ułatwieniem jest również szeroki wybór rozmiarów ekranów reklamowych, od 32″ do nawet 98″, umożliwiający dopasowanie rozmiaru ekranu do rozmiaru witryny sklepowej oraz dostępnego budżetu.

Kiedy warto skorzystać z ekranu reklamowego?

Monitor reklamowy w witrynie, sprawdza się praktycznie w każdej branży. Szczególnie dobre efekty osiąga się jeżeli głównym zadaniem jest zwrócenie uwagi oraz informowanie potencjalnych klientów.

Sklepy detaliczne

Monitory reklamowe w tej branży są potężnym narzędziem. Pozwalają sprzedawcom detalicznym prezentować produkty w sposób bardzo atrakcyjny wizualnie. Dobrze zaprojektowana ekspozycja może przyciągnąć uwagę przechodniów i zachęcić do odwiedzenia sklepu.

Salony piękności

W tym przypadki, ekran reklamowy umożliwia prezentowanie wiedzy eksperckiej, innowacyjnego podejścia oraz zakresu oferowanych usług. Prezentowane mogą być zdjęcia lub krótkie animacje sprzedstawiające stylizacje fryzur, wzorów paznokci lub zabiegów kosmetycznych. To najlepszy sposób dotarcia do osób zainteresowanych tego typu usługami.

Gastronomia

Prezentacja potraw oraz napojów na ekranach reklamowych również pozwala znacznie poprawić jakość wizualną przekazu. Piękne zdjęcia i aranżacje potraw lub deserów oraz możliwość prezentacji zawsze aktualnego cennika to element reklamnowy o bardzo dużej sile.

Agencje nieruchomości

Wystawy okienne pozwalają prezentować aktualną ofertę nieruchomości, w bardzo atrakcyjny sposób. Wysokiej jakości zdjęcia i prezentacja najważniejszych szczegółów odnośnie danej nieruchomości najlepiej zwracają uwagę osób zainteresowanych.

Ekran reklamowy dobrany do Twoich potrzeb

Aby zmaksymalizować potenncjał ekranu reklamowego w ekspozycji okiennej konieczny jest odpowiedni dobór modelu oraz wielkości.

Jasność

Ekran reklamowy w witrynie przynajmniej przez pierwszą część dnia działać będzie w warunkach dość dużej ilości światła naturalnego. Kluczowym elementem jest zatem wybór ekranu o wysokim poziomie jasności. Dla uzyskania najlepszych efektów, zdecydowanie warto wybierać monitory o jasności powyżej 700 cd/m². Monitory wysokiej jasności (https://www.alltrim.com.pl/pl/produkty/monitory-wysokiej-jasnosci/monitor-samsung-om55n-d-obustronny/) zachowują przejrzystość i czytelność treści nawet w bezpośrednim świetle słonecznym.

Trwałość

Umieszczenie ekranu w witrynie wiąże się również z jego ekspozycją na takie czynniki jak wysokie i niskie temperatury, wilgoć czy nawet potencjalne akty wandalizmu. Wybierając monitor reklamowy do tego rodzaju zastosowań warto upewnić się, iż jest on wykonany z odpowiednio trwałych materiałów i posiada matrycę o odpowiednio wysokiej wytrzymałości. Warto również wybrać monitor z klasą IP wskazującą odporność na kurz i wodę.

Kąt widzenia

Szeroki kąt widzenia zapewnia wyraźną widoczność i czytelność treści z różnych pozycji. Ekran o szerokim kącie widzenia umożliwi przechodniom obserwowanie wyświetlanej treści bez zniekształceń, nawet podczas oglądania z pozycji niecentralnej. Jest to szczególnie istotne w przypadku miejsc o dużym natężeniu ruchu.

Szeroki kąt widzenia zapobiega blaknięciu lub przyciemnieniu obrazu podczas oglądania pod dużym kątem co ułatwia oglądanie większej grupie ludzi.

Zobacz więcej informacji o tym jak wybrać monitor reklamowy.

Zarządzanie wyświetlaną treścią

Łatwość i szybkość zarządzania treścią wywietlaną na ekranie reklamowym to ogromna zaleta, również w przypadku witryn sklepowych. Monitory reklamowe Alltrim posiadają wbudowany odtwarzacz multimedialny, umożliwiający odtwarzanie treści umieszczonych na dysku USB.

Oferowane modele monitorów reklamowych wyposażone są również w porty wejścia DVI-D, HDMI, Audio, USB oraz posiadają możliwość zarządzania przez internet.

Polecane ekrany reklamowe

Monitor reklamowy Samsung z serii OM32H

Samsung z serii OM32H

Przeznaczony do pracy 16h/7. Podwyższona jasność 1000 cd/m2. Wbudowany player.

Więcej informacji: Monitor reklamowy Samsung OM32H

Monitor reklamowy Samsung OM55N

samsung OM55N

Przeznaczony do pracy 27h/7. Jasność 4000 cd/m2. Wbudowany player.

Więcej informacji: Monitory reklamowe Samsung z serii OM55N

Monitor reklamowy Samsung z serii OM55N-D

Przeznaczony do pracy 27h/7. Obustronny. Jasność 3000/1000 cd/m2. Wbudowany player.

Więcej informacji: Monitor reklamowy Samsung z serii OM55N-D

Zobacz naszą ofertę monitorów reklamowych oraz monitorów wysokiej jasności.

Zobacz również
Alltrim - Monitory i Technologie Dotykowe - Ekrany dla gastronomii - restauracji, barów i kawiarni

Wyświetlacze cyfrowe i wielkoformatowe to szereg korzyści, pozwalających zwiększyć sprzedaż i wpływających na zadowolenie klienta.

Alltrim - Monitory i Technologie Dotykowe - Jak wybrać monitor reklamowy?

Na co zwrócić uwagę kupując monitor reklamowy? Jak efektywnie wykorzystać potencjał tych urządzeń, a przede wszystkim jak nie przepłacić?